Jerome et TOI aux USA, ouah, un nouveau forum !!!

Forum Green Card (Carte verte), expatriation et voyage aux USA

[Retour au site www.jerome-usa.com]

Vous n'êtes pas identifié.

Annonce

Les règles du forum ont été modifiées ce 24 septembre 2014. Veuillez en prendre connaissance et les respecter, dans l'intérêt de tous les membres.
Merci de votre compréhension.

La fille du mari de la selectionnee peut-elle avoir le visa?   17/09/2014 12:09:40

stephane
Member
Lieu: Cote d'ivoire
Date d'inscription: 08/05/2014
Messages: 764

Re: La fille du mari de la selectionnee peut-elle avoir le visa?

ok la togolaise


si je ne suis pas selectionne cest pas grave. cest la volonte de Dieu,. si je suis selectionne,tant mieux cest la volonte de Dieu

Hors ligne

 

17/09/2014 12:11:21

stephane
Member
Lieu: Cote d'ivoire
Date d'inscription: 08/05/2014
Messages: 764

Re: La fille du mari de la selectionnee peut-elle avoir le visa?

Mai la togolaise ton recit ne passe pas. on arrive pas a  acceder a la page


si je ne suis pas selectionne cest pas grave. cest la volonte de Dieu,. si je suis selectionne,tant mieux cest la volonte de Dieu

Hors ligne

 

17/09/2014 12:22:17

stephane
Member
Lieu: Cote d'ivoire
Date d'inscription: 08/05/2014
Messages: 764

Re: La fille du mari de la selectionnee peut-elle avoir le visa?

Mai la togolaise ton recit ne passe pas. on arrive pas a  acceder a la page


si je ne suis pas selectionne cest pas grave. cest la volonte de Dieu,. si je suis selectionne,tant mieux cest la volonte de Dieu

Hors ligne

 

17/09/2014 12:25:09

stephane
Member
Lieu: Cote d'ivoire
Date d'inscription: 08/05/2014
Messages: 764

Re: La fille du mari de la selectionnee peut-elle avoir le visa?

c'est pas bien grave j'ai la reponse a ma question que je viens de voir dans le pdf des instructions:


Children: You must list ALL your living children who are unmarried and under 21 years of age at the time of
your initial E-DV entry, whether they are your natural children, your stepchildren (even if you are now
divorced from that child’s parent), your spouse’s children, or children you have formally adopted in
accordance with the laws of your country.  List all children under 21 years of age at the time of your electronic
entry, even if they no longer reside with you or you do not intend for them to immigrate under the DV
program.  You are not required to list children who are already U.S. citizens or Lawful Permanent Residents,
though you will not be penalized if you do include them.

Parents and siblings of the entrant are ineligible to receive DV visas as dependents, and should not be
included in your entry.
   
If you list family members on your entry, they are not required to apply for a visa or to immigrate or travel
with you.  However, if you fail to include an eligible dependent on your original entry and later list them on
your visa application forms, your case will be disqualified and none of you will be eligible for a visa.  This only
applies to those who were family members at the time the original application was submitted, not those
acquired at a later date.  Your spouse, if eligible to enter, may still submit a separate entry even though he or
she is listed on your entry, as long as both entries include details on all dependents in your family


si je ne suis pas selectionne cest pas grave. cest la volonte de Dieu,. si je suis selectionne,tant mieux cest la volonte de Dieu

Hors ligne

 

Pied de page des forums

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson